Sunday, September 21, 2008

Fifi playing with new toy

我要食豬耳!!咬!咬!咬!

3 comments:

Co Co said...

fifi你同我一樣都係好鍾意咬D玩具突出嘅部份喎!好似耳仔、手手腳腳啦!最正就係條尾尾喇!哈哈...係喇,fifi你嘅wedding party幾時舉行呀?仲有你同男友仔咁耐,個肚有冇聲氣呀?

princessfifi said...

我唔肯嫁啦!我都唔係好鐘意佢.媽咪話我奄尖腥悶喎!所以無得生BB啦。

Co Co said...

fifi你又真係幾惡搞喎!淨係鍾意捽D大人腳,都唔似女仔嘅!你要溫柔D至得o架!如果你決定唔生BB,就要諗吓做絕育手術喇!咁會減少好多患重病嘅機會o架!